lørdag den 14. august 2010

Gode råd...

Stødte i min blog-læsning lige på disse tre råd hos Anna Skyggebjerg. Særligt det med at beslutte sig for hvornår computeren er tændt, er værd at overveje for mig...
For hvor skønt og inspirerende blogland end er, og hvor meget jeg end elsker at læse den daglige dosis blog, så bruger jeg tit tiden på "snold" og ingenting..., når jeg sidder her alligevel - og så kan jeg godt blive lidt irritabel. ;o)

Jeg tager rådene med mig - og slukker computeren (og det er også godt for miljøet! *S*), når jeg om lidt rejser mig for at læse "Hypnotisøren" færdig.
;o)

3 kommentarer:

Mig sagde ...

Ja.. det er en god ide at tænke over sin pc tid....

Hvad synes du om bogen ???

Indrømmet, jeg var skuffet over den...

Hyggehygge
Marianne

Rina sagde ...

Orv, jeg synes faktisk den var fed - ikke Stieg Larsson fed, men alligevel. Karakterene er lidt to-dimensionelle, men det synes jeg tit er tilfældet i krimier. En go' læseoplevelse, synes jeg *S*

Sidse sagde ...

Hypnotisøren er god, stille god. At reflekterer over vores adfærd og prioriteter, er altid værd at bruge tid på...(C;