lørdag den 7. august 2010

Indholdsfortegnelse...

Et stk. brugt ferie =
  • 7-10 kg. vasketøj
  • 20 myggestik
  • 6 flåt-bid (som klør FOR vildt!?)
  • 4 læste bøger
  • 1 mørnet badedragt
  • 1 halvtom solcreme (eller halvfuld? Vælg selv... *S*)
  • 54 ulæste mails
  • 4 afprøvede madopskrifter
  • Brune arme - og total hvid mave! (det var derfor vi gik i solarium i 90'erne)
  • Afskallet neglelak på tæerne
  • 2 kg. ekstra...på udvalgte steder *S*
  • Afblomstrede roser
  • 4 kg. skvalderkål i lårhøjde - på 25 kvm. !?(og ja, jeg har korte ben!)
Klokken er 21.30 - jeg har tændt stearinlys for en ½ time siden... *suk* Vi ved jo godt, hvad det betyder... ikk'?
;o)

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Velkommen tilbage :-)

Rina sagde ...

*SS* Tak! Det er rart - dette er den første ferie, hvor jeg faktisk har savnet computeren...og blogland.
;o)

Janne Møller sagde ...

Det lyder som en godt brugt ferie ;-).

Madame sagde ...

Jeg håber, du har haft en dejlig ferie, Rina, men det tror jeg ud fra dine herlige stikord :-)

Klem og en god søndag aften til dig!

Rina sagde ...

Kære Janne, ja tak den var fin - og nu brugt! *S* Dejligt at du ikke har forladt blogland helt... ;o)

Kære Madame, tak for dine søde ord - nyd din aften ;o)

GOWRY sagde ...

Velkommen tilbage! Dejligt! :)

Rina sagde ...

Hej Gowry,
Velkommen til - det er dejligt, at du er med ;O)