mandag den 21. juni 2010

Mens teen hæver...

Størstepigen er mester i sjove (ufrivillige) udtryk - overskriften er hendes seneste... *S* Men egentlig er det ganske passende på dagen...

Det har været en af de dage, hvor man "ordner" med tilfredshed, uden de store tanker, men bare går fra det ene til det andet... og nyder "ordningen". Det har været en dejlig dag og der er blevet udrettet ganske meget (og brugt en del penge) på forberedelse af kommende projekter.

Alt imens at weekendens indtryk og udtryk bundfælder sig...
Puslespilsbrikker finder sin plads og ligger klar til den videre proces. Jeg er blevet en del klogere - uden egentlig at kunne sige præcis på hvad. Men det er gået op for mig - sådan på den virkelige, indvendige måde - hvor meget energi vi bruger på vores personlige dramaer. "Go beyond the Drama" var et af weekendens højdepunkter for mig, i betydningen (for mig) at bevæge sig ud over den umiddelbare følelse og ned i (u-?)rationalet bag den... Det er her, at der bevæges og flyttes bjerge - det er her den virkelige forløsning ligger.

Det har været en bevægende weekend - og en dejlig dag med "håndens arbejde" og mental ro ;o)

(Nå, ja og dejligt vejr - som må føles som en gave, i disse vejrtider...)

2 kommentarer:

Janne Møller sagde ...

Det lyder godt med sådan en dag med stilhed efter stormen - så bliver der puslet på plads i dybet, forestiller jeg mig.

Og det med dramaerne, Rina - det er nøglen efter min opfattelse. Nemlig ;-).

Rina sagde ...

Kære Janne,
Det med dramaerne er essentielt - eller måske nærmere at man selv er i stand til at opleve dem på den måde. Det var i hvert fald ufattelig meningsgivende for mig!
Tak for at du følger med ;o)