søndag den 10. oktober 2010

Anemone i oktober...

Der er flyttet en lille ny ind hos os lige præcis i dag - hun hedder Anemone. Anemone har boet hos Losarinas mor - og nu skal hun bo hos os. Hun er superfin og nysgerrig...var ikke længe om at tage buret til sig, selvom hun endnu ikke har opdaget stue-etagen. *S* Max og Rosa nyder livet på taget - især  når solen, som i dag, varmer lige der på taget af kaninhuset. De er nysgerrige, men viser det ikke helt; de ignorerer fænomenet Anemone lidt...på eksemplarisk kattermanèr! ;o)


Der var osse loppemarked hos Losarinas mor... Jeg fandt denne smukke fyr - for jeg har en ting med frøer. Han er på sin rette i vandet hèr...blandt "åkander" og flydelys...

En dejlig weekend har det været - med det smukkeste vejr... indbydende til ro, nydelse og væren ;o)

11 kommentarer:

Madame sagde ...

Hvor er du heldig, at Anemone nu bor hos dig og frøen er skøn :-) Jeg har også været til loppemarked hos Losarinas mor og føler mig beriget af smukke ting, der nu bor her.

Rina sagde ...

Kære Madame,
Jeg håbede at se dig, men ungerne trippede efter at se Anemone...så jeg var der ikke så længe. Dejligt at du også blev beriget i dag. Kærligst ;o)

Lene Megan sagde ...

Åh, hvor det dog varmer mit til tider noget letbevægelige hjerte at Anemone er flyttet ind os jer! :) Miri fortalte jo om den skønne kanin, som gerne skulle finde sig et nyt hjem. Og hun fandt det! Happy ending, jeg :)

Ha' en god søndag aften. Knus.

Rina sagde ...

*SS*
Sådan er mit hjerte osse nogle gange...altså letbevægeligt. Det er nok derfor at Anemone er flyttet ind. *S* Og en dejlig aften til dig ;o)

Sidse sagde ...

Aij,, hvor ville jeg gerne have været der, lige der, hvor I andre var.. Skønt at Anemone fik et nyt hjem.. Dejligt.

Unknown sagde ...

Åh- hvor er det godt at se og høre !
Jeg er glad og taknemmelig:-)
Og det var skønt at møde dig igen :-)

Karin sagde ...

Skønt navn til en kanin. Vi har været mindre opfindsomme til gengæld har den mange navne, nini, ninar, askepot, stefanie - alt efter lilletøsens humør og kaninen lystre det hele - eksemplarisk. Enig we vejr var fantastisk - intet mindre - sikke en lune - vi drak kakao udendørs søndag eftermiddag. Så fint. Kh Karin

Maria sagde ...

Tillykke med både kaninen og frøen. Må begge bringe meget lykke...

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Jeg så liiiige dine krøller - faktisk ret sjovt at kunne genkende en fra Internettet/bloggen :-) Men du var på vej væk, sikkert med den søde Anemone under armen :-)

***Hos Mutter*** sagde ...

Hvor er den dejlig den lille kanin. Men du skal ikke lade kattene være alene med den, for jeg kender 2 forskellige familier, hvor katten åd kaninen. Grufuldt for børnene at opleve dette.

clea sagde ...

det er godt nok en lang og en flot blog.