onsdag den 19. januar 2011

Totalt udflippet....eller ?!

Jeg er sært glad i dag... sådan lidt boblende, måske lidt forårsfornemmelses-agtig? Og det endda på trods af lidt for lidt søvn og murrende menstruationstømmermænd...

Gruppe-aftenen i går gik godt - vi fik mærket lidt af de processer, åndedrættet kan sætte i gang... At sætte processer i gang - det gør mig glad... At gøre noget der er sjovt - at "arbejde" kan være sjovt og berigende på den måde. Det er der altså noget ved - det giver energi i stedet for at dræne.  Megan skriver lidt om det... Så jeg fornemmer overskud...

Lammeskindet her minder mig om at flytte hjemmefra - hænge tæpper og album-covers på væggen. Jeg kan ikke helt finde ud af om det er sejt... eller bare totalt udflippet?! Men der er noget ... et eller andet over det... der gør mig sært glad *SS*

Bestanden af Miris fugle vokser osse  - på mit træ. De manglede i min stue - det ved jeg nu. Det gør mig ...sært glad ;o)

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvis noget bringer glæde, kan det ikke andet end at være godt !
Knus :-)

Rina sagde ...

Kære Miri, du har så evig ret! Jeg bestiller snart flere fugle til fugletræet *S*

Madame sagde ...

Det ser vel nok dejligt ud med Miris fugle i dine grene! Og lammeskindet er som at se min egen sofa - det gør også mig glad ;o)

Rina sagde ...

Kære Madame, hvor skønt at høre at du har "samme" sofa *S* Og Miris fugle bringer noget helt særligt, humor, sødme...

sidsephos sagde ...

Vidunderligt!

Lene Megan sagde ...

Dejlig læsning. Sådan aahhh! :)

Her gik der ugler i den i går. Ugler i mosen og på et maleri. Jeg havde ugler i tankerne og så kom jeg forbi dig. Og så 3 ugler! Det var nok meningen. Den slags synergi, syncronicitet (uden helt at have fundet ud af, hvad uglerne ville mig i går), kan jeg godt lide :D

Ønsker dig en dejlig solskinsdag!

Pernille på 1. sagde ...

Jeg er vild med dine lammeskind, hvor har du fundet det lilla henne, der hvor jeg har kigget har de alle kostet en krig. Jeg har en hvid gren som dig, og snart kommer symaskinen frem og der bliver produceret fugle .)
Knus

Rina sagde ...

Kære SIdse - TAK ;O))))

Kære Megan, ugler har jeg bestemt også noget med... de er jo også fugle *SS* Del endelig, hvis du finder ud af noget om ugler og dig ;o)

Kære Pernille, jeg er så utrænet på en symaskine - ellers ville jeg sy selv... Lammeskindet er fra Gabrielles.dk , mærket er vist Greengate, der også har lavet pudebetræk. Go' jagt! ;o)