lørdag den 2. januar 2010

Inspirationer


Tjaah, nu er jeg blevet inspireret af en blog, jeg er stødt på - "Pernille på 1." - og har læst flittigt i min juleferie. Måske skulle jeg også blogge...? Jeg ville gerne, men synes at tiden og energi forsvinder som dug for solen, så snart arbejdet igen truer.

Iiiih, hvor ville jeg gerne have nogle måneder, hvor jeg kunne dyrke mit kreative gen, der dukker op i ferier og når der er tilstrækkelig med ro. Så nyder jeg de små og smukke ting, som rosen her fra haven, som jeg har nydt hele vinteren som screensaver. Tænk at der findes så smukke ting helt af sig selv og bare fordi...?! ;o)

I fødselsdagsgave fik jeg en bog, jeg havde ønsket mig - "Elsk dit Hjem" af Ranvita La Cour. Det har været super-inspirerende læsning og allerede nu har jeg et væld af ideer til hjemmet - udfordringen bliver nu at opleve ideerne folde sig ud som en rejse (og IKKE en to-do-liste!) Bogen ligger nu på min nyindrettede halvdel af vores fælles skrivebord og ser rigtig lækker ud med den rosa farve jeg elsker !! (har mobil i samme farve *SS* og en buket roser fra gæsterne nytårsaften!!) Måske skal badeværelsets overvægge være samme farve - med fare for at den anden voksne i husstanden nedlægger veto? Vi får se....? ;o)

Lige nu bøvler jeg lidt med lay-out'et, farver og billeder... Det bliver vist en del af den længerevarende kreative proces!

Ingen kommentarer: