søndag den 17. januar 2010

Malerpisk og marathon-oprydning...

Ja, så svingede jeg malerpisken over det forsvarsløse chatol - idag med den rigtige farve!! Igår var der slebet og vasket og grundet - alt forarbejdet tager lang tid. Men nu kan man da se, hvad det bliver til og jeg må sige, at jeg umiddelbart er godt tilfreds med farvevalg. Det skal ha' en mere - i hvert fald på udvalgte steder og på plads det rigtige sted. Nogle gange er det flottere i tanken, end i den virkelige verden -så, uuuh, det bliver spændende, om det bliver som jeg havde forestillet mig. Farven er ikke helt rigtig på billedet - den er noget mere lime-gul live...Det snart færdige resultat

Ellers har den stået på associations-oprydning - det hele startede med, at jeg skulle ha' plads til bordplade og hylde fra det hjørne, der nu skal rumme weekendens kreation. Det betød en oprydning for overhovedet at komme ind i skuret for hastigt indkastet julepynt, ridestøvler, kattemad plus...! Men så skulle der være plads til de krea-ting, som er tømt ud af chatollet og ligger på gulvet, hvilket betød total omorganisering af mine to små skabe. Det er slet og ret imponerende, hvad der kan rummes i sådan to! Men så har jeg osse smidt mine guitar-mappe ud fra 1981 - min guitar har jeg ikke set siden 1999! *SS* To store Netto-poser fyldt fra det der svarer til to køkkenskabe i størrelse - så har der været en del skrammel at rydde ud!
Men der er nu en hel hylde fri til papir, nips, gavebånd etc., så det var besværet værd ;o)

Pirogger-dej er sendt til tælling, så om lidt skal der rulles dej! Sikke en aktiv weekend - dejligt og tilfredsstillende! Nu skal den stå på tv i aften ;O)

Ingen kommentarer: