fredag den 15. januar 2010

Små forandringer...


Jeg har været på posthuset og hentet pakken med min nye brevbakke - har været spændt om den blev for stor på min halvdel af skrivebordet... meeen den passer perfekt!!! Mit skrivebord har tendens til at flyde over med magasiner, breve, små sedler o.l. Men nu kan de lande i denne fine lille ting og stadig se lækre ud! Ideen var samtidig, at den ku' bruges som en mini-opslagstavle - så den lille duftpose, der lå i pakken er hængt på med det samme.

Jeg elsker at få pakke fra boligshops - ofte ligger der en lille overraskelse - og jeg bliver lige overrasket og glad hver gang! *S* Med i pakken var også den lille lotus-blomst, som kan flyde og fire flydeholdere til fyrfadslys. Dem havde jeg så selv bestilt - for det kan man jo li'så godt, når portoen er den samme. Hvad der er sparet er tjent - og det kan jo så passende bruges til noget andet! ;o)

Og så er remedierne til weekendens projekt indhentet - der er pensel, rørepinde og den dejligste sarte gule maling, så mit chatol kan få nyt liv! Det rykkede fra "det døde hjørne" til mit "nye" arbejdshjørne og jeg er rigtig spændt på det færdige resultat! Men først må jeg igennem det kedelige... det skal ryddes, slibes, vaskes og grundes, før spændingen udløses.
Men det begynder jeg først på imorgen - tror jeg... ;o)

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Sikke en fin brevbakke. Hårde pakker, mums.

Pernille på 1. sagde ...

Den er da rigtig fin den brevbakke, dejligt at kunne få orden på det. jeg er vild med den gule farve, glæder mig til at se det endelige resultat :)
Knus