fredag den 29. januar 2010

For meget af det gode...?!


"Rolig nu, rolig nu !!"

For meget af det gode... For meget af det gode...?!!?

Kan man i virkeligheden FÅ for meget af det go'e? Det skulle man jo sådan set ikke synes, vel? Men sådan er mine uger altså frem til vinterferien. Der er mange dejlige arrangementer - idag har jeg haft besøg af min erfa-gruppe i familieterapi. Vi mødes hveranden måned og udveksler personlig status *S* - og snakker faglige problemstillinger, ser terapisessioner på dvd o.l. Det er vildt hyggeligt - og givende... De er nogle dejlige og kloge kvinder!

Igår sang "mit" kor til en fundraiser for Børnehjælpsdagen - det var en fed oplevelse! Hele sidste weekend gik med åndedrætstræning. Imorgen er det 40 års fødseldag hos min go'este veninde.
I næste uge står den på fødselsdag for mindstepigen + børnefødselsdag + middag hos 2 dejlige kolleger, og en gyserfest i 2. klasse.... Pyyyyyh, siger jeg bare - man griber sig i at glæde sig til det hele er overstået!

Hvordan kan det være, at aftaler og arrangementer har det med at klumpe sig sammen på en måde, der gør at det kan være svært at glæde sig rigtig meget til en aftale? Det øver jeg mig i - men lige nu glæder jeg mig faktisk også til søndag, der er helt uden planer og drømmer om sofa, tæppe og knaldgod krimi!

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Åhhh, det kender jeg så godt!!!God weekend;0)