onsdag den 17. marts 2010

Hverdagsramt....

Øj, jeg har ikke skrevet eller læst blogs siden mandag...?! Det føles som længe siden...?

Det har været et par travle hverdage. Idag sluttede vi dagen i centeret for at finde bukser til mindstepigen, konfirmations-accessories til størstepigen + det løse og mælk og gulerødder. *S*
Forhånd havde jeg heldigvis besluttet, at aftensmaden også skulle indtages der - for mødre må gerne springe over hvor gærdet er lavest!

Jeg bliver nødt til at sige det her... hvis det bliver mellem os? Der er et problem med mindstepigens tøj... Vi er kommet hjem med et par Kitty-stumpebukser i lysegul og en mintgrøn t-shirt med kaniner på...?!?! Okay, hvad skete der lige her?! *GG*

Hmmm... ved nærmere eftertanke er det nok ikke pigens tøj, der er problemet, men nærmere pigens mors evne til at skære igennem (efter endt arbejdsdag og lidt for smalle sko - av!). Men som sagt - mødre må gerne springe over hvor gærdet er lavest - hun skal jo heller ikke gå med klunset! Jeg er stor tilhænger af at børn selv må vælge, inden for visse rammer, selvfølgelig... Men jeg havde nok ikke lige overvejet disse konsekvenser - av, mine øjne! *S*
Jeg satser på at det er alderen...

Jeg må på nettet i aften og finde de lækre bukser og bluser - uden smalle sko og børn i mintgrøn t-shirt!
;o)

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er nu sjovt at følge sine børns skiftende tøjfaser :-)
En af mine klippede huller og revner i sit tøj, for derefter at sætte det sammen med sikkerhedsnåle :-)

Rina sagde ...

*SS*
Ja, det er nok der vi er ved at være med størstepigen... mellem os sagt vil jeg hellere det, end de lysegule joggingpants. der er nok lidt, jeg skal arbejde med på den front! ;o)

Madame sagde ...

Haha, hvor er du heldig at have sådan et par pus at købe tøj til :-) Jeg får lyst til straks at købe kaniner og mintgrønt til min 4-årige Bella :-) Farmødre må også gerne springe over, hvor gærdet er lavest ...

Rina sagde ...

Ja, de er nu nogle søde tøser - noget har jeg gjort rigtigt *S*
Og tøjsmag ændrer sig jo heldigvis med alderen...