søndag den 28. marts 2010

Jeg er solgt....

Jeg er VILD med "Spis, Bed, Elsk" ! Har lyst til bare at klistre til sofaen med te og bog, indtil den er læst... På den anden side, så kommer "sorgen" over en god bog, der er læst færdig. Så måske skulle jeg strække den lidt længere?!

Selvom det er en biblo-bog, har jeg sat små post-it sedler ind - der er mange fantastiske passager og geniale/morsomme udvekslinger. F.eks. når vennen fortæller hovedpersonen, at "du har et ønskeben der, hvor du burde have en rygrad"!!! Og hvem har ikke det, spørger jeg bare?! ? Det har jeg da tit... *SS*

Denne bog må ejes - den udkommer i paperback omkring 1 juni...

Imorgen ta'r vi i sommerhuset... vi har ikke været der siden efterårsferie pga. sne og masser af det! Nu er vi blot spændte på, om sneen har voldt skade på vitale dele af huset - I hope not! For vi trænger virkelig til bare at slappe af.
Go' påske ;o)

2 kommentarer:

Pi Andrea sagde ...

Jeg er ihvertfald blevet inspireret til at læse DEN bog... Tak... :o)
Håber at I må få den afslapning som i trænger til... :o)
Knuss

KunSandheden sagde ...

Jeg fandt den faktisk i hardback i Føtex til 30 kr. Måske kan du være heldig der. Har ikke læst den endnu