torsdag den 4. februar 2010

Bilister!!!!! ;o((

Jeg er SÅ TRÆT af hensynsløse bilister!!

Bilister, som synes det er ok at dytte, når èn skal svinge til venstre og faktisk insisterer på at holde tilbage for modkørende!

Bilister i 4-hjulstrækkere, som mener at de er i deres gode ret til at overhale OP AD TILKØRSELSRAMPEN, fordi vi andre kører efter forholdene!

Bilister, som ALDRIG viger for andre, for så kommer de jo 10 sek. senere frem!

Bilister, som IKKE holder afstand, men kører lige til kofangeren - på motorvejen!

Skal der virkelig LIG på bordet, før de fatter, at det de foretager sig, faktisk bringer vor andres liv i fare - udover deres eget??

En dag vil min impulsstyring være SÅ dårlig, at jeg trækker håndbremsen, står ud af min bil midt i et kryds og banker på ruden og råber:

HVAD F..... HAR DU LIGE GANG I !?!?!? ¤(&"¤)(¤#/")(/#=")¤&!%¤"

Så fik jeg vist luft... *S*

4 kommentarer:

Mig sagde ...

Ved ikke om det hjælper... Men du er ikke alene !

Rina sagde ...

Tak for det *S* Der er mange af dem på vejene, synes jeg. Godt vi ikke er dem! *GG*

Marianne sagde ...

Læste:blister- tænkte det var underligt at skrive om dem på den måde ;) læste det igen og forstod:)
Elsker når en biltosse overhaler vildt efter at have ligget helt oppe i min kofanger i flere sekunder for derefter at køre op ved siden af ham(det er næsten altid en ham) 5 km længere fremme ved lyskurven, vende ansigtet mod ham, smile og vinke. Just love it- sorry- måske er jeg lidt grum.
Marianne

Rina sagde ...

*GG* Du er slet ikke grum - bare lad os håbe, at det generer lidt tankevirksomhed hos "ham"...
Velkommen til ;o)