torsdag den 25. februar 2010

Nok med Brok ;o)

Nu må det være slut med mukkeriet! *S*

Jeg har pakket min kuffert og er klar til at tage til Maribo i morgen tidlig på en weekends åndedrætsuddannelse/træning - med "hot tub", meditation, vejrtrækning og det hele. Det bliver en hård weekend i konstant proces og på søndag vender jeg hjem i (forhåbentlig) afslappet og forklaret tilstand... Klar til nye positive tanker, kreativitet, glæde og ro!

(PS. trusserne ligger fortsat på badeværelset - hvor længe, mon? Et lille dagligdags eksperiment...*SS*)

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Orv, hvor spændende !
Rigtig god weekend :-)

Mig sagde ...

Hihihi super godt at du lader dem ligge...

Jeg ... gjorde en gang det at jeg "smed" alt det tøj ud som ikke ramte vasketøjskurven !

Det virkede ret hurtigt...

Ps tøjet, fandt skabet igen en md tid efter.... fnis... Men de lærte det..

Hyggehygge og rigtig godt weekend
Marianne

L sagde ...

Rigtig god tur - hvor lyder det spændende! (Også det med trusserne! ;O))

Sus sagde ...

Det bliver simpelthen så godt for dig at komme afsted på den tur. Og hvis trusserne stadig ligger der når du kommer hjem, så kan du tage det med et smil. -Og lade dem ligge..
Håber du får en dejlig weekend.