fredag den 3. september 2010

Aaaaaargggrhh...

Da vi flyttede hertil for 4 år siden, var det en fantastisk luksus med al den plads - fra 65 kvm til 108 kvm! Altså noget nær en fordobling... Og nu - en fordobling af ting og sager. Alle skabe og hjørner er proppet til bristepunktet - hvorFOR generer mere plads flere ting og mere rod?!?!

Og hvorFOR lader nogen ting falde ud af skabe UDEN at lægge dem på plads??! De ligger bare der på gulvet, indtil mor er trådt hen over det 5-6 gange og ikke kan holde det ud længere... Hvis jeg skulle sige det til rette vedkommende, når jeg så det, skulle jeg så hente vedkommende og be' vedkommende om at rydde op efter sig...??? JA! Men jeg ser også for mig...den tur hver dag mindst ti gange for hvert barn *suk*

Indrømmet - jeg har klart en tendens til at opfatte det som disrespekt for min tid og min rolle - og det tærer på den go'e energi... Det arbejder jeg med *S*

Men måske en kurv til hvert barn til at losse de ting ned i, som har sneget sig frem i dagens løb og ikke ligger på deres plads? Og så er vi tilbage til det med pladsen... *suk*

ZEN i hverdagen er en udfordring!
;o)

2 kommentarer:

Janne Møller sagde ...

Haha. Ja, sådan er det ;-).

Du skulle tage dig selv og dine piger med ind og se den nye Karate Kid-film. (Næsten) helt seriøst. Så skal den nok fise ind. (Tjek lige alder og censur og det der først ..).

Rina sagde ...

"Wax On, Wax Off..." *GG*
Åh, det vil jeg gøre - vi har fornylig dyrket den gamle. Det er virkelig nostalgi!
Godt tip til søndag - så må ukrudtet vente!
;o)