tirsdag den 21. september 2010

Rocking the boat...

Jeg har slået et bordtennisbord sammen med en tesi idag!? Jeg følte mig lidt lissom de chimpanser, vi nogle gange har set tv-udsendelser om - dem, der lærer at bruge redskaber til at spise termitter med og sådan noget... (?!!?)

Mine arme var ikke lange nok, så tesien måtte agere interimistisk krog i den ene side, mens jeg stod i den anden. Fungerede helt fint ;o))

Hjemmesiden er færdig! Foldemadrasser er indkøbt - 7 af slagsen, til grupperne, jeg gerne vil køre... Lokalet, der skal være mit, er dejligt og lyst! Bordet, jeg gerne vil ha' henter jeg i Odense på torsdag - på vej til kursus i hypnoterapi i Skive.
Så - præstationsangsten rider igen, side om side med glæden ved at skabe noget, som er mit eget.

I'm rocking the boat of everyday life!;o)

2 kommentarer:

Sidse sagde ...

uha uha, hvad der dog sker.. Du har travlt. Man kan rigtigt, (som i "rigtigt") meget med en thesi..

Rina sagde ...

Hej Sidse, Ja, det er vist det man kalder "fuld skrue" *S* Jeg prøver at trække tempoet ned...så jeg ikke letter ;o)