onsdag den 15. september 2010

Coming along...fine...

Klokken er 10.15 - jeg har lavet De 5 Tibetanere og en åndedrætsdeepening. Solen brager ned, her hvor jeg sidder...og hjemmesiden begynder nu at tage form... I dag skriver jeg også den første faktura.

Om et par timer skal jeg mødes med en fantastisk kvinde og veninde til gensidig fornøjelse, og i eftermiddag skal vi synge sammen med de andre fra det "gamle" kor - måske til tv?

Lige nu er jeg sindssygt lykkelig for min beslutning om at gå ned i tid - for det har bragt kreativitet, iderigdom og muligheder ind i mit liv - fremfor en daglig overlevelse... Jeg er taknemmelig!
;o)

2 kommentarer:

Karin sagde ...

Kan mærke din energi og positive stemning helt herud på landet. Det lyder fedt alt sammen. Glæder mig sådan til at se, hvad du arbejder på. Kh Karin

Rina sagde ...

Kære Karin,
1000 tak - det er dejligt at få at vide! Jeg sender gerne et link på din mail - den er næsten klar, den side der ;o)